Klacht BEN: Ik heb genoeg van dat ik bewijs moet sturen

Klachtnummer
# 253312
Gebruiker
Hindertje
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb alles betaald van ben mobiel en keer op bewijs gestuurd naar ben . En gebeld naar hun dat heb me zo al 2 Euro gekost .die wil ik zo terug hebben van hun

Gewenste oplossing

Dat nu op gelost word en goed naar me bewijs kijken ...en de onkosten vergoeding geven en brief net hun excuses er in als ik morgen niet in me gelijk wordt gesteld doet ik aangifte tegen hun

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo Hindertje,
    Je hebt dezelfde klacht vier keer geplaatst. Ik zal je vraag verder behandelen via klacht #253311. Deze klacht zal ik daarom afsluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen