Opgelost door BEN: Ik wacht nu al 3 weken op een simkaart
Details
Klacht
2x gesproken met ben.nl....De eerste keer was hij teruggekomen want kon niet bezorgt worden. Medewerker na checken en adres klopte dus hij zou hem direct op de post doen.....2de keer weer gebeld....medewerker was hem vergeten dus...ik zou 15 euro korting krijgen voor de aansluitkast en hij zou hem direct op de post doen....3De week nu en nog steeds niets binnen. Het gaat om een sim via de post en je hoef er niet voor thuis te blijven...... nagevraagd aan 2de medewerker....... Was al met ideal betaald.Gewenste oplossing
Ik wil dat die kaart per direct komt.....en dat hun op zijn minst een verzendbericht sturen met ' hij is onderweg.' Via email wat de meeste bedrijven wel doen- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.