Opgelost door BEN: Ik wacht nu al 3 weken op een simkaart

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 113853
Gebruiker
Jnpotters
Datum
6 reacties

Details

Klacht

2x gesproken met ben.nl....De eerste keer was hij teruggekomen want kon niet bezorgt worden. Medewerker na checken en adres klopte dus hij zou hem direct op de post doen.....2de keer weer gebeld....medewerker was hem vergeten dus...ik zou 15 euro korting krijgen voor de aansluitkast en hij zou hem direct op de post doen....3De week nu en nog steeds niets binnen. Het gaat om een sim via de post en je hoef er niet voor thuis te blijven...... nagevraagd aan 2de medewerker....... Was al met ideal betaald.

Gewenste oplossing

Ik wil dat die kaart per direct komt.....en dat hun op zijn minst een verzendbericht sturen met ' hij is onderweg.' Via email wat de meeste bedrijven wel doen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

6 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Zojuist hebben we telefonisch contact gehad. Ik zal u morgen nogmaals bellen om 16:30 uur.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    Jnpotters
    Datum
    Zoals besproken opnieuw aangevraagd
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Ik zal u maandag op de hoogte stellen over het verloop van de bestelling.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  4. Auteur
    Jnpotters
    Datum
    Het is vandaag dinsdag...De postbode is geweest maar nog geen kaartje....ik had niets gehoord gister dus hopelijk gaat alles goed dit keer
  5. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  6. Auteur
    Jnpotters
    Datum
    Simkaart vandaag eindelijk ontvangen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen