Opgelost door BEN: Ik wacht nu al 3 weken op een simkaart

Jnpotters

2x gesproken met ben.nl....De eerste keer was hij teruggekomen want kon niet bezorgt worden. Medewerker na checken en adres klopte dus hij zou hem direct op de post doen.....2de keer weer gebeld....medewerker was hem vergeten dus...ik zou 15 euro korting krijgen voor de aansluitkast en hij zou hem direct op de post doen....3De week nu en nog steeds niets binnen. Het gaat om een sim via de post en je hoef er niet voor thuis te blijven...... nagevraagd aan 2de medewerker....... Was al met ideal betaald.

Ik wil dat die kaart per direct komt.....en dat hun op zijn minst een verzendbericht sturen met ' hij is onderweg.' Via email wat de meeste bedrijven wel doen

Beste klant,
    Zojuist hebben we telefonisch contact gehad. Ik zal u morgen nogmaals bellen om 16:30 uur.
    Zoals besproken opnieuw aangevraagd
    Beste klant,
    Ik zal u maandag op de hoogte stellen over het verloop van de bestelling.
    Jnpotters
    Het is vandaag dinsdag...De postbode is geweest maar nog geen kaartje....ik had niets gehoord gister dus hopelijk gaat alles goed dit keer
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Jnpotters
    Simkaart vandaag eindelijk ontvangen.

Ook een klacht indienen over BEN?