Opgelost door BEN: Incorrecte afschrijvingen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 121151
Gebruiker
Antoinette
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn nr 0641904917 is per 4 mei beëindigd/bevestigd door Ben via mail. Eind juli wordt wel de volle mep afgeboekt door Ben in plaats van de dagen 1, 2, 3 en 4 juni. Mijn vrees is nu natuurlijk dat jullie mij net als jullie andere klanten, vanaf eind augustus gaan dreigen met Preventel en Incassobureaus omdat mijn automatische incasso dan natuurlijk geblokkeerd is. Dus Ben, wat ik je wil vragen is of je na wil kijken of bij de Afdeling Financiën/Innen van de abonnementsgelden de mutatie 'abonnementsbeëindiging' genoteerd staat. En zo niet, of je dat in orde wil maken. Ik weet ook dat je, ter voorkoming dreiging Preventel/Incassobureau, voorstelt om maar gewoon te blijven betalen Ben, en later het bedrag terug te vragen. Dat vind ik niet netjes Ben, en dat doe ik ook niet. Ik zou daarentegen graag gecompenseerd worden in alle kosten die ik gemaakt heb om jullie telefonisch te bereiken/aangetekende post/niet kunnen gebruiken abonnementskosten, te weten een bedrag van 150 euro.

De oplossing

Volledig uitschrijven bij Ben voor nummer
06-23152320 (eindigt per 10 juni, laatste afrekening eind augustus, bevestigd via mail door Ben: veel mis gegaan door fouten van Ben: had ook per 4 mei moeten zijn).
06-41904917, zie boven.

Financiële compensatie fouten Ben voor beide abonnementen, zie boven

Ik wil niets meer te maken hebben met Ben. Het de zaken zover rond hebben als op dit moment, te weten beëindigen beide abonnementen heeft me heel veel tijd en geld gekost. Dossier inhoud correspondentie beide abonnementen is bij mij aanwezig.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,

    U heeft via e-mail een reactie ontvangen .

    Met vriendelijke groet,
    Ben Klantenservice
  2. Auteur
    Antoinette
    Datum
    Ben heeft een oplossing geboden in de vorm van een compensatie. Dit wordt gecrediteerd op mijn rekening. Vraag is nu of dit daadwerkelijk gaat gebeuren. Voor nu ben ik tevreden en wacht ik de daadwerkelijk terugbetaling van Ben af.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Antoinette
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen