Klacht BEN: Ingang abonnement al 2 maanden uitgesteld zonder reden!!

SophieB

Eind juni contract afgesloten voor nieuw abonnement. Aangegeven dat ik per 25 augustus vrij ben om over te stappen naar BEN. Vervolgens hoor je niks en 1,5 week voor 25/8 bericht dat nummerbehoud niet goedgekeurd is dus 2 opties: Alles annuleren of met nieuw nr contract beginnen. Fout daarvoor lag bij BEN omdat de wensdatum 4 of 5 keer verkeerd is doorgegeven naar Telfort. Vele telefoontjes verder (vooral héél veel wachten) is de overzet datum naar 25 september gezet (zonder overleg!!) Weer héél veel bellen over het vervroegen van die datum (allerlei beloftes dat het binnen een week geregeld zou zijn...) Krijg ik vandaag een sms met de mededeling dat ik op 19-10 overgezet word.... Weer een maand verder!!!!!! En nu???? Toch de heleboel maar annuleren???

EXCUSES!!
Een compensatie voor het doorlopen van mn huidige abonnement.
En een leuke eventuele alternatieve compensatie voor de uren wachten en bellen naar Ben en Telfort

Beste klant,

Mijn collega heeft je gisteren een bericht toegestuurd naar het bij mij bekende
    e-mailadres.

Vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
    SophieB
    Heb idd en mail gehad maar of er een gehele compensatie wordt gegeven was volgens uw collega niet met zekerheid te zeggen. En ik wil nu graag weten op welke datum ik overgezet ga worden!!
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    SophieB
    Wanneer je een abonnement hebt, heb je een maand opzegtermijn. Zo ook bij Telfort. Om die reden duurt het steeds een maand voor je nummer overgezet kan worden. Je hebt mij aangegeven dat je sneller mocht overstappen, echter geeft Telfort aan dat zij hier geen toestemming voor hebben gegeven. Om die reden duurt overzetten van je nummer steeds langer. ..

Dit is gedeeltelijk correct! Maar mijn abonnement liep per 25/8 af bij Telfort en dit is duidelijk doorgegeven op het contract van BEN.
    SophieB
    Telfort heeft alle medewerking verleent om het overzetten van het abonnement te versnellen (na 25/8) Omdat ik mn opzegtermijn al doorlopen had. Dus alle schuld ligt toch echt bij BEN!
    Beste Sophie,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Beste Sophie,
    Kunt u nog aangeven of u akkoord gaat met mijn aanbod?
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?