Klacht BEN: Ingang abonnement al 2 maanden uitgesteld zonder reden!!

Klachtnummer
# 128957
Gebruiker
SophieB
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Eind juni contract afgesloten voor nieuw abonnement. Aangegeven dat ik per 25 augustus vrij ben om over te stappen naar BEN. Vervolgens hoor je niks en 1,5 week voor 25/8 bericht dat nummerbehoud niet goedgekeurd is dus 2 opties: Alles annuleren of met nieuw nr contract beginnen. Fout daarvoor lag bij BEN omdat de wensdatum 4 of 5 keer verkeerd is doorgegeven naar Telfort. Vele telefoontjes verder (vooral héél veel wachten) is de overzet datum naar 25 september gezet (zonder overleg!!) Weer héél veel bellen over het vervroegen van die datum (allerlei beloftes dat het binnen een week geregeld zou zijn...) Krijg ik vandaag een sms met de mededeling dat ik op 19-10 overgezet word.... Weer een maand verder!!!!!! En nu???? Toch de heleboel maar annuleren???

De oplossing

EXCUSES!!
Een compensatie voor het doorlopen van mn huidige abonnement.
En een leuke eventuele alternatieve compensatie voor de uren wachten en bellen naar Ben en Telfort

7 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,

    Mijn collega heeft je gisteren een bericht toegestuurd naar het bij mij bekende
    e-mailadres.



    Vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    SophieB
    Datum
    Heb idd en mail gehad maar of er een gehele compensatie wordt gegeven was volgens uw collega niet met zekerheid te zeggen. En ik wil nu graag weten op welke datum ik overgezet ga worden!!
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  4. Auteur
    SophieB
    Datum
    Wanneer je een abonnement hebt, heb je een maand opzegtermijn. Zo ook bij Telfort. Om die reden duurt het steeds een maand voor je nummer overgezet kan worden. Je hebt mij aangegeven dat je sneller mocht overstappen, echter geeft Telfort aan dat zij hier geen toestemming voor hebben gegeven. Om die reden duurt overzetten van je nummer steeds langer. ..

    Dit is gedeeltelijk correct! Maar mijn abonnement liep per 25/8 af bij Telfort en dit is duidelijk doorgegeven op het contract van BEN.
  5. Auteur
    SophieB
    Datum
    Telfort heeft alle medewerking verleent om het overzetten van het abonnement te versnellen (na 25/8) Omdat ik mn opzegtermijn al doorlopen had. Dus alle schuld ligt toch echt bij BEN!
  6. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Sophie,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  7. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Sophie,
    Kunt u nog aangeven of u akkoord gaat met mijn aanbod?
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen