Opgelost door BEN: Ingangsdatum contract ligt volgens BEN ná eerste facturen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 138538
Gebruiker
Geen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag hoe het kan dat volgens BEN de ingangsdatum van mijn abonnement 01-05-2013 is en de einddatum dus 01-05-2015 is, terwijl ik al vanaf 8-3-2013 facturen krijg. Ik heb hier meerdere keren over gebeld en gemaild, de ruimte die ik hier heb is te weinig om dat te vertellen. Ik heb er niets aan als BEN nog een keer een datum herhaalt, ik wil graag uitleg.
Verder verbaas ik mij over factuur 908000708673, dit gaat over de periode 01-05-2015 t/m 03-05-2015, terwijl het abonnement bij Simpel per 01-05-2015 in is gegaan. Dit heb ik ook aangegeven, maar ik krijg GEEN reactie.

De oplossing

Oplossing: dat Ben nakijkt hoe het zit en ingaat op mijn verhaal. Als ik fout zit, wil ik dat graag uitgelegd hebben. Als Ben fout zit, wil ik graag compensatie.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    Geen
    Datum
    Jammer dat je me die uitleg niet eerder hebt gegeven. De uitleg is goed, ik begrijp het nu. Je hebt niet uitgelegd waar die laatste factuur vandaan komt, maar fijn dat je het geld terug zult storten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Geen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen