Opgelost door BEN: Ingangsdatum contract ligt volgens BEN ná eerste facturen

Geen

Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag hoe het kan dat volgens BEN de ingangsdatum van mijn abonnement 01-05-2013 is en de einddatum dus 01-05-2015 is, terwijl ik al vanaf 8-3-2013 facturen krijg. Ik heb hier meerdere keren over gebeld en gemaild, de ruimte die ik hier heb is te weinig om dat te vertellen. Ik heb er niets aan als BEN nog een keer een datum herhaalt, ik wil graag uitleg.
Verder verbaas ik mij over factuur 908000708673, dit gaat over de periode 01-05-2015 t/m 03-05-2015, terwijl het abonnement bij Simpel per 01-05-2015 in is gegaan. Dit heb ik ook aangegeven, maar ik krijg GEEN reactie.

Oplossing: dat Ben nakijkt hoe het zit en ingaat op mijn verhaal. Als ik fout zit, wil ik dat graag uitgelegd hebben. Als Ben fout zit, wil ik graag compensatie.

BEN
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben
    Geen
    Jammer dat je me die uitleg niet eerder hebt gegeven. De uitleg is goed, ik begrijp het nu. Je hebt niet uitgelegd waar die laatste factuur vandaan komt, maar fijn dat je het geld terug zult storten.

Geen

Ook een klacht indienen over BEN?