Opgelost door BEN: inkomende gesprekken onbekend en voicemail

dorshorst

Al weken worden inkomende gesprekken vermeld als onbekend. Ik kan daardoor nooit iemand terugbellen als ik een gesprek mis omdat ik geen idee heb wie er heeft gebeld. Voicemail is aangezet door BEN maar doet het niet. Ik heb intussen uren aan de lijn gehangen met BEN (ook vanuit Frankrijk waar vandaan BEN bellen voor eigen rekening is en dan is 30 minuten wachten duur) en er is nog steeds niets opgelost. Foutje in het systeem zeggen ze, morgen is het opgelost maar niet dus. Het is intussen al heel vaak morgen geworden. Alles is fout gegaan vanaf het moment dat ik een nieuwe inlognaam moest aanmaken omdat ik al voor maart 2015 klant was (vanaf 2009).

Ik wil dat de problemen opgelost worden. Ook dat ik gecompenseerd word voor gemaakte kosten en voor alle ellende die ik er van heb omdat ik niet weet wie ik terug moet bellen omdat ook de voicemail het niet doet. Ik was jaren zeer tevreden met mijn BEN abonnement.

dorshorst
    BEN na 14 dagen gereageerd (5/6/15) en laat weten dat zij het probleem gaan aanpakken en in begin van de nieuwe week (vanaf 8/6) contact met mij zullen opnemen. Sinds 6/6 zie ik weer wie mij heeft gebeld. De voicemail doet het nog steeds niet. Ben benieuwd naar het vervolg.
    Beste klant,
    Er is een e-mail naar u verzonden.
    dorshorst
    Voicemail doet het nu. De technische klachten zijn hiermee verholpen. Wat nog open staat is compensatie voor het niet goed kunnen gebruiken van mobiel doordat ik min. 6 weken lang niet wist wie ik terug moest bellen (alles onbekend) en voicemail het ook niet deed. Ik kan talloze voorbeelden opnoemen waarbij het mis is gegaan maar vooral op 14/5 ging er iets heel erg mis. Niet geschikt om hier te beschrijven, te weinig ruimte ook. Las trouwens in geen enkel bericht van BEN....sorry.
    dorshorst
    Excuus en compensatie zijn gegeven.

Ook een klacht indienen over BEN?