Klacht BEN: Internet bereikbaarheid slecht

Klachtnummer
# 113485
Gebruiker
cigdem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wil graag een klacht indienen, omdat ik veel problemen heb met internetten via het Ben-netwerk. Ik ben op diverse plekken niet in staat om te internetten, heb slecht bereik. Het duurt vaak erg lang om op internet te komen.
Het gevolg hiervan is dat ik niet ten volle gebruik maken van de diensten die Ben mij heeft toegezegd. Ik heb een goed abonnement afgesloten en betaal dit netjes. Ik heb meerdere malen gebeld en gemaild met de klachtenservice. Zij kunnen mij niet helpen.
Ik volg eerst alle instructies op die ze me geven, maar het probleem blijft. De oplossing is simpel: ik wil een goed internetbereik, zoals ze hebben afgesproken. Als ze dit niet kunnen bieden, wil ik van mijn abonnement af. Zij leveren namelijk niet de dienst, waar ik voor betaal.

Met vriendelijke groet,

Cigdem Sebzeci

De oplossing

Ik wil bereik ! Als dit niet kan, wil ik van mijn abonnement af.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,

    U heeft via e-mail een reactie ontvangen .

    Met vriendelijke groet,
    Ben Klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen