Klacht BEN: Internet bundel werkt 6 weken na aanvragen nog niet en totaal geen communicatie

Klachtnummer
# 118993
Gebruiker
grwaal
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Ben geeft aan een internetbundel binnen 48 uur te kunnen activeren. Na 6 weken werkt het nog steeds niet. Klantenservice draagt onderling geen communicatie over, het hele verhaal moet opnieuw uitgelegd worden. Over de Facebook app geeft Ben aan het probleem niet opgegeven te hebben, maar kan niet vertellen welke acties concreet openstaan. Ze hebben het gewoon opgegeven, maar hebben niet het fatsoen of lef om hun incompetentie toe te geven aan de klant.

Gewenste oplossing

ik wil dat het probleem wordt opgelost, en dat ben mij in ieder geval op de hoogte stelt van de acties die ze gaan ondernemen en die afspraken nakomt.

5 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,

    Er is een reactie verstuurd naar het bij mij bekende emailadres.

    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    grwaal
    Datum
    Ben schrijft in een reactie op mijn email:
    Om gebruik te kunnen maken van je internetbundel moeten er instellingen gewijzigd worden in het netwerk.
    Ik heb hier een aanvraag voor gedaan.
    Zodra deze instellingen juist in het netwerk staan zal ik je hierover informeren.
    ---

    Op zich bedankt voor deze reactie, maar in mijn optiek missen er twee zaken:
    - Waarom is deze actie niet eerder ingezet en moet ik daarvoor een klacht op klachtenkompas zetten?
    - Op welk tijdstip is dit in orde?
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,

    Er is een reactie verstuurd naar het bij mij bekende emailadres.

    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  4. Auteur
    grwaal
    Datum
    Inmiddels werkt mijn internet. Hulde voor de medewerker die dit voor elkaar kreeg.

    Helaas klopt mij factuur niet. Naast het internet abonnement zou ook mijn bel abonnement naar een nieuwe vorm worden omgezet met 300 minuten die goedkoper was dan mijn huidige abonnement. Als dit wordt aangepast en correct verrekend accepteer ik de klacht. Ook ga ik checken of de compensatie van het internet van juni in augustus in mindering wordt gebracht zoals beloofd.
  5. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen