Opgelost door BEN: Internet bundel

A.Karim

In de maand februari was mijn telefoon gestolen dus had ik mijn internet bundel eventjes uit gezet. toen ik hem weer activeerde op de 28e kreeg ik maar 1 deel van de internetbundel wat ongeveer 90MB was. dat is logisch zodat ik niet het hele bedrag over de maand zou betalen. toen ik de vacature in maart kreeg stond er dat ik 133 euro moest betalen. dat vond ik raar voor 3 dagen. dus ik belde Ben op. hun zeiden tegen mij dat ik 1,2gb over mijn abbonement was. dus ik vroeg om bewijs, hun zijden dat dat met privacy temaken had en dat ze dat niet kunnen laten zien. de telefoon die ik gebruikte houdt vanzelf bij hoeveel mb ik gebruik. dus ik checkte dat en der stond dat ik maar 200mb had gebruikt over een periode van en maand. dus ergens klopte er iets niet. ik heb toen direct Ben gebeld. en kreeg meteen weer het zelfde andwoord dat zij niks konden doen. ik vind dit zonde van mijn geld. ik hoop dat Ben hier wat aan kan doen.

Mijn geld terug gestort krijgen, of duidelijke bewijs dat ik het wel heb gebruikt.

BEN
    Wij hebben vandaag telefonisch contact gehad. Om tegemoet te komen zullen wij de volledige internetbundel in rekening brengen en de verbruikte MB's hiermee verrekenen. Er zal hierdoor een tegoed overblijven welke binnen 2 weken teruggestort zal worden op het bij Ben bekende rekeningnummer.
    Ben klachtenservice
    Mevr. D. Groeneveld