Klacht BEN: Internet kosten

Klachtnummer
# 112663
Gebruiker
H.F.G. Francissen-van Dinther
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer/mevr.

Bijdeze wil ik een klacht melden ivm internetkosten terwijl
ik een Ben soms abonnement 100min/sms heb.
dus ik schijn internetkosten gemaakt te hebben terwijl me niemand
daar op wijst?
Naar aanleiding van eerder telefonisch contact, ging men 25,- crediteren
dit moet ik nog ontvangen?
Tevens aangegeven dat ik niet wil dat er internetkosten gemaakt worden.
men ging iets uitzetten?
reactie was dat dit standaard aan stond?
gezien de historie bij BEN kan men zelf zien dat we nooit internet
gebruikt hebben.
Nu heb ik een nieuwe sim kaart besteld voor een ander toestel en staat in éénkeer internet aan?
mijn inziens had men kunnen weten dat we hier geen gebruik van willen maken.
Graag reactie van BEN.

H.Francissen
Handelseweg 20
5423SB Handel
huubfrancissen@gmail.com


De oplossing

Graag compensatie van de gemaakte internet kosten op het gsm nummer 06-43558694
en dat dit niet meer voor kan komen men heeft me telefonisch aangegeven dat dit nu niet meer kan!
Dus had ook helemaal niet hoeven gebeuren omdat we geen internet wilden.

Hoor graag van u.
H.Francissen
Handelseweg 20
5423SB Handel
huubfrancissen@gmail.com

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactive per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen