Klacht BEN: Internet kosten

Klachtnummer
# 138025
Gebruiker
Stefanvan den berg
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik ben gaan slapen en toen ik wakker werd zag ik opeens dat 200% van mijn 4g abonnement verbruikt was terwijl de maand net begonnen is en ik die data nooit heb gebruikt. Nu is mijn vraag hoe kan dat?
Met vriendelijke groet,
Stefan

Gewenste oplossing

Ik zou graag willen dat de kosten worden kwijt gescholden op een manier worden gecompenseerd omdat ik anders een rekening van 300 euro moet betalen voor internet dat ik niet gebruikt heb

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Stefan,
    Zojuist heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas werd mijn oproep niet beantwoord. Kunt u me aangeven hoe laat ik u wel kan bereiken?
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    Stefanvan den berg
    Datum
    Jullie kunnen mij bereiken op het nummer wat jullie eerder hebben gebeld
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Stefan,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen