Opgelost door BEN: Internet Tethering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 11126
Gebruiker
F Meijer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben staat Tethering toe maar onderstent het niet, zodra ik tethering probeer te activeren op mijn iphone dan wordt ik doorgestuurd naar een website van T-Mobile ik ben daar geen klant dus het registreren daar lukt niet. Diverse malen kontakt met ben hier over opgenomen, het enige antwoord wat ik krijg; wij bieden geen ondersteuning. Naar mijn idee is dit een verkapte blokkade

De reactie van BEN is wederom dat ze geen toestelondersteuning doen vergelijkbaar met de heer Edwin Hendriks ook hier op de site.

De oplossing

Gewenste oplossing is gewoon toegang tot tethering voor de 3 Ben abonamenten die wij hebben.
En dat ze dit gewoon ondersteunen in de toekomst het is wel duidelijk dat het aan Ben ligt!!
Als ik Vodafone sim erin doe werkt het wel??

1 reactie

  1. Auteur
    F Meijer
    Datum
    Net telefonisch kontak gehad Klanten service van ben belde mij.
    Het word opgelost en ook in de toekomst voor andere klanten.
    Zeeer tevreden en hopen dat ze de wijziging doorvoeren naar alle Ben Klanten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F Meijer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen