Opgelost door BEN: internet van Ben zonder dit aan te vragen en dan een rekening krijgen van T-mobile

Beste Klachtenkompas,

Ik heb een Samsung smart phone en een abonnement bij Ben voor te bellen en smsen.
Thuis met mijn eigen wifi maak ik gebruik van internet of op mijn werk waar ik ook gratis wifi heb. Nu krijg ik een rekening van T-mobile via Ben over mijn hoge internet rekening. Ik heb geen internet van Ben en wil geen internet van Ben ik heb mijn wifi thuis en op m'n werk. Om dit probleem juist te voorkomen heb ik nagekeken op de website van Ben zodat ik niet toch per ongeluk contact maak of het ergens kan uitzetten. Nu staat op de website: "Wat moet ik doen om gebruik te maken van internet?" : http://www.ben.nl/vragen/internet/vraag-222/wat-moet-ik-doen-om-gebruik-te-maken-van-internet%3f.html
Daar staat een hele uitleg om het te installeren, kortom zolang ik het niet installeer dan kan er niks gebeuren en gebruik ik mooi m'n eigen wifi.
Nu heb ik een rekening van 200 euro gekregen van T Mobile voor het gebruik van internet op de telefoon via Ben. Hoe kan dit?

Kwijtschelding van de internet rekening en blokkering van het internet via T-mobile
Ik betaal voor alle belminuten maar internet heb ik niet om gevraagd en al helemaal niet als het me stiekum wordt opgedrongen terwijl ik m'n eigen wifi gebruik.

BEN
    Ik heb u vandaag niet kunnen bereiken, Ik heb u daarom een e-mail gestuurd.
    tamsas
    Netjes opgelost door de medewerker.
    Ondanks dat vind ik het absurd dat wanneer je telefonie en sms afneemt van een provider je ineens zonder het te weten of aan te vragen ineens ook internetgebruikt terwijl je thuis wifi.
    De voorlichting van BEN online moet beter!!! Daar moet ook een simpele manier zijn om de internet via BEN te blokkeren, dat is nu niet duidelijk genoeg.

tamsas

Ook een klacht indienen over BEN?