Opgelost door BEN: internet verbinding

jawagirl

Mijn telefoon en internet verbinding werd op 7 september afgesloten, omdat ik al ver buiten mijn bundel zou hebben verbruikt. Of ik maar ff € 200,-- wilde overmaken, anders zou het 2 weken duren voor alles weer hersteld zou worden. Na 2 weken kon ik inderdaad weer bellen, maar mijn internetverbinding bleef uit. Heen en weer gebeld en alles gedaan wat ze me vroegen, maar nog steeds geen internet. Als ik dan geïrriteerd voor de zoveelste keer bel en vraagt of ze er eindelijk wat aan willen doen, vertelde een bitse dame aan de telefoon dat ze de klacht gaat mailen naar deTechnische dienst. Toen ik daarna vertelde dat ik maandag zou bellen als ik ondertussen geen verbinding heb, vertelde ze heel bits dat ik dat niet hoef te doen, want het zal nog niet hersteld zijn. Ik ben hier nu al sinds 21 september mee bezig. En ben ik dan ook benieuwd hoe ze dat met de nota gaan doen. Want ik heb nog nooit meer dan € 10,- buiten mijn bundel verbruikt. Spijt dat ik mijn abonnement heb verlengd

dat mijn internet het gewoon weer doet en dat er bij de klantenservice mensen moet komen die weten waar ze over praten en mensen niet van de kast naar de muur stuurt .. alsof we stelletje stommelingen zijn die niet weten waar ze over praten.

Beste Ankie,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    jawagirl
    Het is nu 13.40 uur en ik heb nog geen mail gezien. Volgens 1 van de medewerkers worden de mailtjes opgestapeld en dan in 1 keer met bulk verzonden. Vanwege de bezuiniging vertelde ze. Ik heb de afgelopen weken al een paar keer moeten horen dat ze al per mail hebben gereageerd, maar ik had ze op het moment dat ik belde nog helemaal niets gezien.
    Beste Ankie,
    De e-mail is om 11:43 uur verzonden naar een 'Gmail' e-mailadres.
    jawagirl
    niets te vinden in mijn mailbox .. alleen oudere mailtjes jullie ..
    Beste Ankie,
    Onderstaande e-mail heb ik naar u verzonden:
    Beste Ankie,

Bedankt voor je bericht op Klachtenkompas. Ik kan begrijpen dat je graag gebruik wilt maken van mobiel internet. Ik heb je gegevens nagekeken en daaruit is gebleken dat er in instelling voor je mobiele internet niet is toegevoegd. Op dit moment is de technische dienst bezig om deze instelling goed te zetten. Dit kan maximaal vijf werkdagen duren. Ik wil je vragen je toestel regelmatig opnieuw op te starten. Je zult merken dat je op een gegeven moment weer gebruik kunt maken van mobiel internet.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

jawagirl
    heb ondertussen de mail gevonden. heb niet goed gekeken. mijn excuses. maar ik wil toch nog weten waarom het zo lang duurde voor jullie tot deze conclusie zijn gekomen. en waarom ik niet serieus genomen word wanneer ik zelf tot deze conclusie kwam en het aan jullie medewerkers aan de telefoon vertel.
    Beste Ankie,
    Er is per direct een reactie per e-mail naar u verzonden.
    jawagirl
    Mijn internet doet het inderdaad weer. Alleen jammer dat het zo lang heeft moeten duren en dat het op deze manier moest gaan. De klant vertellen dat het ook aan jullie kan liggen en het dan vervolgens uitzoeken is beter dan het probleem constant bij de klant leggen. Afgelopen vrijdag wou 1 van uw medewerkers zelfs mijn telefoon ter reparatie laten ophalen. Terwijl mijn dochter al meteen zei dat het aan de instellingen ligt.
    Beste Ankie,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    jawagirl
    het is hier snel opgelost.

jawagirl

Ook een klacht indienen over BEN?