Klacht BEN: Internetbundel verhogen maar kan ben telefonisch niet bereiken

Klachtnummer
# 111743
Gebruiker
JvR
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wil mijn internetbundel verhogen voor het einde van de maand mei. Ik heb ze al drie keer geprobeerd te bereiken maar moet langer wachten dan een 1/2 uur waardoor ik ook onnodig veel belminuten moet gebruiken. Ik weet niet hoe ik ze anders kan bereiken dan via deze weg. Ik ga in ieder geval mijn abonnement opzeggen mits ik ze kan bereiken.

De oplossing

Als ben niet voor 1 juni mijn internetbundel kan verhogen wil ik restitutie het geld dat ik moet betalen voor het overschrijden van het aantal mb's voor mobiel internet

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen