Opgelost door BEN: internetgebruik

Anoniem

per 01-05-2012 was mijn internetbundel afgesloten, En WIFI te gebruiken. Doordat mijn internetgebruik te hoge rekeningen opleverden.
Daarna gingen mijn rekeningen drastisch omlaag tot een rendabel bedrag tussen de 30 en 50 euro.
Per 27-12-12 krijg ik een een mailtje dat ik die maand gebruik heb gemaakt van mobiel internet, Terwijl ik dat niet heb aangevraagd of doelbewust heb gebruikt.
En vandaag 31-12-12 krijg ik een hi spend warning en een mail dat ik een voorschot van 350 euro moet betalen voor de gemaakte kosten van internet.
Na een telefoontje naar ben, Kreeg ik te horen dat ik de nota moest afwachten en zij het verder gingen blokkeren, Frappant is dat ik van 01-05-12 tot op December dit jaar gewoon de deur uit kon lopen en ik geen internet had, Maar alleen met WIFI. Ik ben geen telefoonverslaafde die continu op haar telefoon kijkt of er iets mee aande hand is, dus ik schrok behoorlijk van het bedrag, dus ik hoop dat ben mij kan helpen en een middenweg metmij kan bewandelen

Ik zou graag willen dat ben metmij een middenweg probeert te vinden,
zij hebben mij vandaag al geholpen door het internet te blokkeren en verderre kosten te besparen.
alleen de gemaakte kosten zijn schrikbarend.
Ik hoop dat zij inzien dat een rekening die van gemiddeld 35euro per maand die ineens omhoogschiet naar minimaal 350 in een maand niet echt kan kloppen.

BEN
    Vanmiddag telefonisch contact gehad met de klant. Om de internetkosten te dekken zullen wij een 500MB internetbundel in rekening brengen, de overige datakosten zullen wij dan afboeken voordat de automatische incasso plaatsvindt. Dit per e-mail bevestigt.
    Anoniem
    vandaag ben ik om 4uur gebeld door een medewerkster van BEN.
    wij zijn tot de volgende afspraak gekomen wat mijn stoutste dromen nog overtrof :)
    In dit gesprek zijn de volgende afspraken gemaakt:
    - Ben zal om de datakosten te dekken een internetbundel van 500MB in rekening brengen, dat betekent dat er een bedrag van 340,80 euro in mindering gebracht zal worden voordat de automatische incasso plaatsvindt eind januari.
    Ben verdient hiermee een hele dikke duim! Bedankt!

Ook een klacht indienen over BEN?