Klacht BEN: internetkosten zonder internetabonnement

Klachtnummer
# 23418
Gebruiker
janine
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Geachte heer, mevrouw,

Er zijn vanaf sept. 2012 t/m januari 2013 erg hoge kosten berekend voor mijn BEN abonnement. Ik ben er achter gekomen dat dat moet zijn gekomen doordat ik gebruik heb gemaakt van een smartphone, i.p.v. mijn gewone mobiele telefoon. Ik heb die smartphone ingesteld voor gebruik van wifi, maar de wifi-instelling bleek stuk te zijn.
Daar kwam ik pas veel later achter. Toch zijn er internetkosten door BEN berekend, en ik snap niet hoe dat kan. Ik wilde geen gebruik maken van internet en meende dat ook ingesteld te hebben. Ik heb nog met BEN gebeld om te vragen hoe ik dat kon uitzetten. Hopelijk bent u zo coulant om de extra kosten aan mij terug te betalen.

Vriendelijke groet,

J. Oosterhoff

Gewenste oplossing

Teruggave van kosten ongewenst internetgebruik.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Geprobeerd telefonisch contact op te nemen, helaas geen gehoor. Probeer het op een ander tijdstip nogmaals.
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Helaas geen telefonisch contact kunnen krijgen. Ik heb per e-mail een reactie gestuurd op uw klacht.

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen