Klacht BEN: internetkosten zonder internetabonnement
Details
Klacht
Geachte heer, mevrouw,Er zijn vanaf sept. 2012 t/m januari 2013 erg hoge kosten berekend voor mijn BEN abonnement. Ik ben er achter gekomen dat dat moet zijn gekomen doordat ik gebruik heb gemaakt van een smartphone, i.p.v. mijn gewone mobiele telefoon. Ik heb die smartphone ingesteld voor gebruik van wifi, maar de wifi-instelling bleek stuk te zijn.
Daar kwam ik pas veel later achter. Toch zijn er internetkosten door BEN berekend, en ik snap niet hoe dat kan. Ik wilde geen gebruik maken van internet en meende dat ook ingesteld te hebben. Ik heb nog met BEN gebeld om te vragen hoe ik dat kon uitzetten. Hopelijk bent u zo coulant om de extra kosten aan mij terug te betalen.
Vriendelijke groet,
J. Oosterhoff
Gewenste oplossing
Teruggave van kosten ongewenst internetgebruik.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.