Opgelost door BEN: Internetverbruik

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 58813
Gebruiker
Rowdy
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ben 1000mb abo
Op 29-04-2014 om 23:10 sms gehad 80% verbruikt van databundel.
De app op mijn telefoon gaf aan dat ik maar 611 mb had verbruikt
Ik heb hierna direct mijn pakketservice uitgezet, daar ik niet voor onnodige kosten wil komen te staan.
Om 23:46 weer een sms gehad en een mail dat ik meer dan 100% heb gebruikt van mijn databundel. dit vond ik wel erg raar want ik had mijn pakket service uit staan.
Sóchtens ingelogd op mijn ben pagina daar stond dat ik 716 mb had verbruikt van de 1000mb en was bijgewerkt tot 30-04-2014 07:03 uur.
Ik heb direct gebeld met BEN en om uitleg gevraagd.
De mevrouw vertelde mij dat ik een lange data sessie had gebruikt.
Ik vroeg haar hoe dan en welke, daar alle app's en hun site aangeven dat ik maar rond de 700mb verbruikt hebt. en dat na de sms van 80% verbruik de pakketservice is uitgezet. hierdoor data verbruik niet eens mogelijk is/was.
Zij kon mij hier geen duidelijk antwoord opgeven. en bleef volhouden wat zei eerder had gezegd.

De oplossing

Terug draaien van de gemaakte kosten buiten de bundel, die ik niet heb gemaakt.
Dit is nl niet de eerste keer.

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Op 2 mei heeft de klant bericht ontvangen via e-mail dat de kosten buiten de internetbundel vergoed worden. Deze vergoeding vindt de klant terug op de factuur over de maand mei, welke in juni zal verschijnen.
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    De vergoeding is gegeven op de meest recente factuur, de factuur over de maand april, welke onlangs is verschenen
  3. Auteur
    Rowdy
    Datum
    Gaan accoord met het voorstel.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rowdy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen