Opgelost door BEN: iphone geblokkeerd en geen afhandeling;,geen factuur

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 32199
Gebruiker
okido007@gmail.com
Datum
2 reacties

Details

De klacht

sinds 14 juli 2013 abonné bij BEN ten behoeve van mijn minderjarige dochter;toestel(IPhone4) is geblokkeerd zoder opgave van reden; heb 3x ( 2 aug/6 aug/ 16 aug) om uitleg en eerste factuur gevraagd; 3x antwoord gekregen dat er actie zou worden genomen! Tot op heden18 aug geen enkele andere reactie dan nrs 527178/ 528761/ 532237 met belofte van afhandeling. Telefoon is dus al bijna een maand niet bruikbaar en wacht al een maand op een factuur met uitleg!

De oplossing

opgave van reden blokkade en schriftelijke gespecificeerde eerste factuur

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Vandaag de klant gesproken en beide klachten beantwoord. Kosten worden vergoed, telefoonnummer wordt geactiveerd en u ontvangt een e-mail ter bevestiging.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
    Mw. G. van Dijk
  2. Auteur
    okido007@gmail.com
    Datum
    BEN heeft de klacht voor 100% beloofd af te handelen: de eerste factuur over juli 2013 wordt met € 260 ,- verminderd. Ik ben zeer tevreden over deze afhandeling, en bedank de Consumentenbond voor de succesvolle bemiddeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
okido007@gmail.com
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen