Klacht BEN: jaren ellende met voicemail

essie84

Zelf ben ik zzp er. Mijn voicemail wil ik dan ook graag instellen met informatie als ik met vakantie ga. Elke keer is dit een probleem. Ik denk dat ik al omgeveer 8 jaar klant ben bij Ben en nooit gaat het goed. Het kost mij een hoop ellende en geld als mijn klanten niet goed geinformeerd zijn!! Of het probleem is dat mijn voicemail zelf niet aan gaat of het probleem is dat ik zelf niet mijn voicemail kan bellen. Dagen voor dat ik met vakantie ga begin ik er al mee maar meerdere keren moet ik nog in de vakantie bellen. Nu de laatste keer was mij toegezegd dat ik een mail zou krijgen als het probleem was opgelost zodat ik vanuit mijn vakantie alsnog kon bellen met mijn voicemail om de tekst goed in te stellen maar helaas. Momenteel ben ik al terug en mijn klanten hebben weer niet de goede informatie gekregen. Zelfs heb ik een keer te horen gekregen van dan moet u niet zo vaak naar het buitenland gaan!!

Geld terug voor alle ellende en geld kosten dat ik hierdoor steeds weer moet maken en verhelpen van het probleem zodat ik in het vervolg wel rustig onbezorgd op vakantie kan gaan

BEN
    Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken, ik heb u daarom een e-mail gestuurd.
    Ben klachtenservice
    D. Groeneveld
    BEN
    Ik heb vandaag geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Omdat dit niet gelukt is heb ik u per e-mail bericht. U kunt weer gebruik maken van uw voicemail.
    Ben klachtenservice.
    D. Groeneveld
    essie84
    Na ruim een maand kan ik nu inmiddels bij mijn voicemail. Helaas zijn al mijn ingesproken berichten verloren gegaan !! Ik heb geen enkele tegemoetkoming gekregen, terwijl mij dit wel veel geld en zorgen heeft gekost. Wel ben ik door de meiden aan de telefoon netjes te woord gestaan, helaas ben ik wel van mening dat dit sneller verholpen had kunnen worden.

Ook een klacht indienen over BEN?