Klacht BEN: kan geen 0900 nummers bellen

# 191979
jans

Vanmorgen een voor mij belangrijke instantie proberen te bellen, alleen bereikbaar via 0900. Is dus niet mogelijk via provider BEN. Klantenservice BEN meldt mij niet te mogen helpen. Zeer vreemde situatie met mogelijk schadelijke gevolgen voor klant. Los dit op BEN

Meteen de beperking opheffen. Ik bepaal zelf welke nummers ik bel, daar betaal ik namelijk voor.

BEN
    Hallo Wilco,

Dankjewel voor je bericht. Je kunt naar betaalde servicenummers bellen nadat je eerste twee facturen van je nieuwe Ben abonnement betaald zijn. Wanneer je eerder naar betaalde servicenummers wilt bellen vraag ik je een voorschot te betalen.

Heb je een sim onlu abonnement? Dan verzoek ik je €100,00 als voorschot te betalen. Wanneer ook je mobiele telefoon door mij is geleverd dan vraag ik je €200,00 over te maken naar NL 61 COBA 0733 9747 75 ten name van Ben, onder vermelding van je Ben telefoonnummer. Stuur hier vervolgens een betaalbewijs van naar voorschot@ben.nl met als onderwerp "Voorschot servicenummers". Binnen drie werkdagen zal ik de blockade verwijderen.

Ben

Ook een klacht indienen over BEN?