Opgelost door BEN: kan niet bellen en smssen

jos

op 28-08 ben ik over gegaan van vodafoon prepaid naar en BEN abonnement kon de eerste 30min gewoon bellen smssen weet ik niet niet geprobeerd..
kan wel gebeld worden en ontvang wel sms.
BEN al een paar keer gebeld zou eerst na een dag of 2 opgelost zijn ,maar nee .
vrijdag nog een keer gebeld ,wisten van het probleem maar konden niet zeggen wanneer het opgelost zou zijn .
dit is wel heel vaag BEN ,dat zou niet mogen gebeuren ,het uit nood een prepaid kaart moeten kopen omdat ik toch moet kunnen bellen.
onder tussen betaal ik wel voor het abbo,neem dus ook aan dat ik de kosten hiervan terug krijg .
en nu wachten ............................tot wanneer

direct weer kunnen bellen en smssen,en abbo geld terug van de dagen dat ik niet heb kunnen bellen

BEN
    Zojuist gesproken met de heer Schouten. Het probleem met bellen en sms'en is inmiddels opgelost. Dit kwam doordat de instellingen op het netwerk niet juist stonden. Door de simkaart te resetten is dit probleem opgelost. Meneer gaf aan dat er een bijkomend probleem is gekomen. Er kan geen gebruik meer gemaakt worden van het internet. Doordat de simkaart gereset is zijn ook de internetinstellingen verwijderd. Zodra deze weer in het toestel gezet worden zal het internet weer werkzaam zijn. Inmiddels heeft zijn dochter, die het nummer gebruikt, contact opgenomen om dit aan te geven, haar is ook aangegeven de internetinstellingen weer in het toestel te plaatsen. Ik probeer later vandaag nog contact op te nemen met haar om te verifieren of zij weer kan internetten. Mocht dit niet het geval zijn zal ik een technisch rapport aanmaken. Ik heb meneer aangegeven dat wij de aansluitkosten zullen vergoeden ter compensatie.
    jos
    Het is nu inmiddels weer 4,5 dag later en nog steeds geen internet,maar weer gebeld konden het nog niet oplossen.
    De klacht is nu van de TD naar een level hoger?????
    Geef BEN nog een week ,dan geef ik op
    maak onder tussen steeds meer kosten ,bel en sms raken op omdat ik geen gebruik van internet kan maken
    jos
    Weer 6 dagen ,nog steeds geen internet.
    Geen reactie meer, gewoon niets.
    Zelf een paar keer gebeld ,ligt aan de instellingen.
    Ander BEN simkaart in de tel gedaan werkt gewoon met internet.
    Ligt dus niet aan de telefoon,maar bij BEN.
    En nu weer wachten ........hoelang nog ,zijn nu al 3 weken bezig
    hoe zou BEN reageren als ik een maand te laat ben met betalen.
    jos
    Als wonder boven wonder had ik gisteren middag ineens internet.
    Nu nog een vergoeding voor de weken dat ik geen gebruik kon maken van i ternet en gemaakte kosten ....... BEN
    BEN
    Zojuist getracht meneer schouten telefonisch te benaderen.Helaas geen gehoor. Ter compensatie zal Ben de aansluitkosten van 15,00 euro en 1 maand abonnementskosten vergoeden. Dit zal zichtbaar zijn op de factuur van september, welke omstreeks 20 oktober op de persoonlijke pagina te zien zal zijn.
    BEN
    Zojuist gesproken met de dochter van de klant. Ik heb haar bovenstaande aangegeven. Dit is tevens per e-mail bevestigd.
    jos
    Licht hier de beoordeling van de afhandeling toe....

Ook een klacht indienen over BEN?