Klacht BEN: kan niet inloggen men belooft veel doet niks

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 92194
Gebruiker
rene
Datum
5 reacties

Details

De klacht

kan met 8 verkregen codes niet inloggen ondanks dat ben beweerd dat het moet werken men belooft veel doet niks. ik wil mijn simonly ook beeindigen bedonder andere maar9

De oplossing

beeindigen abbonnement

5 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant, Ik zie dat u het abonnement al heeft geannuleerd. Jammer.
    Ik had graag voor u een wachtwoord aangemaakt zodat u kunt inloggen op uw persoonlijke IkBen-pagina.Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,Op klachtenkompas.nl is uw klacht behandeld, maar nog niet gesloten.
    Ik wil u daarom vragen de geboden oplossing te beoordelen in positief, neutraal of negatief.
    Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen in deze klacht, horen wij dit graag.Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
  3. Auteur
    rene
    Datum
    ikvind als mijn kalcht niet serieus genomen word, dat nu bij mij het vertrouwen in ben nul comma nul is ,dus geen dienst van ben . heb hgeen zin meer in ben . als zo zo doorgaan kan de naam wel worden veranderd in bende.wel wil ik klachten kompas bedanken voor de moeiten die ben gelijk had moeten ondernemenvriendelijke groetr vd bogerd
    wel wil ik klanten
  4. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste meneer.Ik vind het jammer dat u vindt dat uw klacht niet serieus genomen is. Uw klacht heeft u op klachtenkompas ingediend op zaterdag 10 januari. Op maandag 12 januari heeft u de aanvraag geannuleerd. U heeft ons geen kans gegeven uw klacht in behandeling te nemen. In het weekend worden de klachten op klachtenkompas.nl namelijk niet behandeld.Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
  5. Auteur
    rene
    Datum
    ben had zelf actie moeten onder nemen, en niet na inzet van jullie ik heb geen vertrouwen meer in ben.
    jullie bedankt
    groet
    r vd bogerdy

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rene
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen