Klacht BEN: Kapot na reparatie nieuw toestel

anoniem

Ik heb een nieuw abonnement bij Ben afgesloten met de nieuwe Sony M4 . Jammer genoeg viel de mobiel meteen al uit (de eerste dag, meteen na opstarten) en wilde niet meer aan (ook niet na wachten, opladen, aansluiten pc, etc). Opsturen voor reparatie was Ben's advies. Dat deed ik. Na 2 weken kreeg ik het toestel terug. Het was volgens hen een gebruikersfout. Ze hadden niks eraan gedaan dus, maar er zaten nu wel diepe krassen op de achterkant. Oké, hij deed het zowaar 2 uurtjes. Maar toen weer hetzelfde probleem. Gefrustreerd Ben gebeld, weer opgestuurd, weer terug gekregen met 'gebruikersfout' melding en weer hetzelfde probleem na een uur opstarten!
Nu heb ik een maand het toestel, aansluitkosten betaald, abonnementskosten, en nog niet eens een 1 berichtje kunnen sturen. Ben komt niet met een oplossing hiervoor, maar haalt zijn schouders op. Dit zou toch niet mogen kunnen?

Graag zou ik een nieuw werkend toestel van Ben willen ontvangen, waardoor ik nog steeds van hun diensten gebruik zou kunnen maken (waar ik dus nu wel voor betaal, maar niks voor kan ontvangen). Ik ga dan uit van goede bedoelingen en vraag geen vergoeding voor de maand dat ik het toestel niet heb kunnen gebruiken.

Een andere oplossing is dat zij het toestel (met verpakking en alles wat daarbij geleverd is) terug nemen en alle onkosten die al gemaakt zijn aan mij terug betalen, daarbij ook het abonnement annuleren.

BEN
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?