Klacht BEN: Kapotte Toestel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 305981
Gebruiker
Nance
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Toestel heeft een verdikking in het scherm en moederbord dat gerepareerd moet worden word niet vergoed. Ben helpt mij niet er word alleen gezegd dan moet je het zelf maar betalen of je abonnement verlegen eerder krijg je geen andere toestel of het toestel meteen afkopen.(waar ik geen geld voor heb)
Het Toestel heb ik 24u per dan nodig ivm mantelzorger van mijn oma die 100 jaar is. Ben neemt hier geen gehoor aan want dit is mijn probleem en moet het zelf maar uitzoeken.

De oplossing

Nieuwe Toestel of per direct eindigen van mijn abonnement zonder iets te betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

BEN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nance
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alleen bij betalen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?