Klacht BEN: Klacht ivm telefoonrekening

Klachtnummer
# 195982
Gebruiker
Kimhoekman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had een hoge telefoonrekening, die ik via inloggen kon bekijken, deze stond op betaald. Nadat ik een andere bedrag schuldig was bij de provider, ben ik gaan twijfelen aan het feit of deze rekening betaald was. Indien een rekening niet betaald is, veranderd de status van groen betaald naar rood onbetaald, dit was niet gebeurt. Ik heb door mijn twijfel contact opgenomen met de provider, deze bleven herhalen dat het betaald was. Ik heb vorige week contact opgenomen, omdat ik na controleren van mijn rekeningen niet teruggevonden kreeg, dat ik deze voldaan had. Ik kreeg toen een medewerker aan de telefoon, die ik vervolgens mijn angst heb uitgesproken dat deze rekening niet voldaan was, omdat ik dit niet via mijn internetbankieren kreeg terug gevonden. Een medewerker heeft dit intern uitgezocht en bezwoer mij dat het betaald was. Op maandag kreeg ik een mail dat met het bedrag van 24.80 alles voldaan was. Vandaag kreeg ik ineens een sms dat ik nog een bedrag open had staan

De oplossing

Omdat de mail verstuurd is waarbij duidelijk beschreven staat dat met het betalen van de 24,80 alle facturen voldaan zijn, lijkt het mij het meest eerlijk dat ik het bedrag van 102,72 (72,72 na aftrek herinneringskosten) niet hoeft te betalen. Immers zij hebben mij op zowel vrijdag als maandag gezegd dat alles betaald was. Waarbij op vrijdag zelfs een controle is gedaan met de laatste cijfers van mijn bankrekening. Omdat ik ter goeder trouw gemeld heb dat ik oprecht twijfelde of het betaald is EN de medewerker mij duidelijk gemeld heeft na (zijn eigen zeggen) controle dat alles voldaan was. En ik op maandag de mail heb ontvangen waarin staat alles voldaan is, vindt ik dat Ben in gebreken is gebleven, ondanks al mijn pogingen het op te lossen

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Kim,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik je een bevestigende e-mail gestuurd.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen