Klacht BEN: klantenservice niet te bereiken

Klachtnummer
# 105936
Gebruiker
Bloem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wil een rekening niet betalen, omdat ik anderhalve maand mijn dochter niet in de gaten heb kunnen houden. Zij is hierdoor buiten haar bundel gaan internetten. Ik heb gebeld met Ben 25 minuten gewacht voordat ik iemand aan de lijn had en ik zou terug gebeld worden. Dit is niet gebeurd. Nu krijg ik een dreigmail over mijn rekening. Ik wil ze weer bellen en nu krijg ik ze helemaal niet te pakken. Ben gaf aan 1,5 maand een storing te hebben. Ik heb hier geen boodschap aan en ik vind dat zij de rekening moeten betalen en de kosten die ik gemaakt heb om klantenservice te bellen. Daarnaast wil ik van mijn abonnement af.

De oplossing

Zij moeten de rekening betalen die boven mijn vaste abonnement zijn uitgekomen en mijn belkosten om klantenservice te bereiken. Daarnaast wil ik per direct dit abonnement opzeggen omdat ik geen vertrouwen in deze aanbieder heb.0681581525

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Geachte mevrouw,Uw klacht is op 14 april behandeld door de klantenservice.
    De genomen acties zijn per mail aan u bevestigd.Met vriendelijke groet,
    Ben Klachtenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen