Klacht BEN: Klantsenservice contactformulier defect

Dennis Smink

Ik ben nu 3 weken klant. Heb destijds voor het nummerbehoud een verkeerd SIMkaart nummer opgegeven. Per e-mail werd mij gevraagd om het juiste nummer op te sturen via het contactformulier op https://www.ben.nl/klantenservice .

Het formulier geeft een foutmelding op een verborgen veld, met als enige melding "het is momenteel niet mogelijk een contactaanvraag te doen". En dat al ruim 3 weken.

Per e-mail en social media contact gehad. Is mij verteld (meer dan week geleden) dat het formulier gemaakt gaat worden.

Krijg de indruk dat men het formulier niet WIL maken, mede dankzij het betaalde 0900 nummer dat naast het formulier staat.

Heel simpel. Zorg gewoon dat je formulier werkt. Je biedt het aan, zorg dan ook dat het functioneel is.

Mocht het zo zijn dat men willens en wetens het formulier in de huidige vorm online laat staan om geld te verdienen aan het 0900 nummer (want dat is het gewoon, laten we eerlijk zijn) dan ben ik liever niet meer gebonden aan Ben.nl en zoek ik wel een andere provider.

Het is een relatief simpel probleem (kan ik als webdeveloper zelf beoordelen). En zoiets heeft GEEN weken nodig om gemaakt te worden.

Tevens moet er bij de klantenservice toch ook wel een belletje gaan rinkelen als de contacten via de website stoppen?

BEN
    Ik heb vandaag geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt. Kunt u mij laten weten welke tijden het u schikt? Dit zal niet mogelijk zijn buiten mijn openingstijden van 09.00 - 17.00 uur.
    Met vriendelijke groet
    Mw. D. Groeneveld
    Dennis Smink
    Beste D. Groeneveld,Ik zit inderdaad in een vergadering. Tussen 14:00 en 16:00 ben ik weer beschikbaar.Met vriendelijke groet,Dennis Smink
    BEN
    Deze middag heb ik telefonisch contact met u gehad. Inmiddels heb ik u een e-mail gestuurd met de bevestiging van ons gesprek.
    U kunt het simserienummer per e-mail aan ons doorgeven.Met vriendelijke groet,
    Manon van Agthoven
    Dennis Smink
    Ik ga niet akkoord met de oplossing. Er is mij toegezegd dat het probleem met het formulier zou worden opgelost. Inmiddels zijn er 7 dagen verstreken en is er nog geen oplossing voor de foutmelding in het formulier.Uiteraard zou een e-mail mijn probleem oplossen, maar ik heb nog steeds het idee dat daarmee het probleem voor anderen die contact op willen nemen via het formulier niet opgelost is en daarmee gedwongen worden om het 0900 nummer te gebruiken.
    Zet er een beetje vaart achter BEN!
    Dennis Smink
    Ik denk dat het wel duidelijk is hoe Ben.nl met haar klanten omgaat. Ik vind het werkelijk wonderbaarlijk dat het formulier na al die tijd nog steeds niet werkt.Naar mijn mening DWINGT Ben haar klanten om het betaalde telefoonnummer te bellen om problemen opgelost te krijgen. Mijn abonnement is nog niet in gegaan omdat ik het juiste SIM kaart nummer niet heb doorgegeven (ivm formulier), maar misschien zie ik er toch maar vanaf! Een reactie blijft tot op heden ook uit... Helaas!
    Beste klant,
    Ben heeft het probleem met het contactformulier onderzocht en er blijkt geen structureel probleem te zijn. Dat u het formulier niet kunt invullen lijkt een incident, hoe vervelend ook.
    Ik zal u per e-mail verder informeren.met vriendelijke groet,
    Dennis Smink
    Onzin. In de e-mail spreekt ben over een fout op het telefoonnummer veld.1: Dat wordt niet door het formulier aangegeven. Zoals ik aangeef, maar wat u niet wilt lezen, gaat het om een verborgen veld.
    2: Hoe kun je een telefoonnummer veld verplicht maken als je nummerbehoud aanvraagt? Ik heb tenslotte nog geen telefoonnummer van Ben.
    3: Beiden velden geven een fout als ik wel een nummer invoer.En dit betreft geen incident. Getest op meerdere besturingssystemen en browsers.

Dennis Smink

Ook een klacht indienen over BEN?