Klacht BEN: Kosten buiten bundel van €1700 (4)

farood

Al meerdere malen contact met Ben geprobeerd te krijgen. Zo'n 3 weken geleden werd ik terug gebeld over de coulance van €200,-. Deze zouden ineens van de €1700,- afgetrokken worden als ik het hele bedrag in een keer zou betalen. Ik heb Ben om een betalingsregeling gevraagd omdat ik dit bedrag niet in een keer kan missen. Ben ging hiermee akkoord en zou mij terug mailen. Zoals gewoonlijk heb ik tot op de dag van vandaag weer niks gehoord, behalve dat ik vandaag een email kreeg met de volgende mededeling:

lo Fabienne,
Je nieuwe factuur staat voor je klaar op Ik Ben en je Ben app. Dit is je factuur over de maand juli en bedraagt € 1739,21. Deze factuur gaat over je Ben nummer 06*********.

Log in om je factuur te bekijken »
Incasso
Het bedrag wordt omstreeks 29 augustus 2016 van je rekening afgeschreven. Je hoeft het bedrag niet handmatig over te maken.

Dus wordt er zomaar even zonder mijn toestemming €1739,21 van mijn rekening gehaald via automatisch incasso.

Dat Ben eindelijk is zijn afspraken na komt en ophoudt met alle loze beloftes die ze continue maken. Ik ben het meer dan zat dit gezeur al 1,5 maand lang wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en heb er slapeloze nachten van! Ik wil dat dit nu opgelost wordt!!!

BEN
    Hallo Fabienne,

Dankjewel voor je bericht. Het verwerken van een betalingsregeling kan wat meer tijd in beslag nemen, aangezien dit een nieuwe functie is bij mij en nog niet bij elke klant wordt aangeboden. Inmiddels heb ik de regeling voor je doorgevoerd en je hier ook een bevestiging van gemaild.

Je hebt een e-mail ontvangen over je factuur, omdat dit een automatisch verstuurde e-mail is, welke je elke maand ontvangt.

Ben