Klacht BEN: Kosten buiten bundel

MAJ

Na verlenging van het abonnement ziet mijn dochter dat de kosten buiten de bundel oplopen. Ze heeft hierover gebeld met Ben op 12 juni, 22 juni en via Messenger op 28 juli waarop word geantwoord dat men de factuur niet kan inzien en er dus ook geen oplossing voor dit probleem is. Rond 20 augustus ontvangen wij de factuur van juni en juli waaruit blijkt dat de oplopende kosten door een sms service wordt veroorzaakt. Dit is na tel.contact met de klantenservice opgelost. Echter de rekening van juli en de komende rekening van augustus willen wij niet geheel betalen( buiten de vaste abonnementskosten ) aangezien wij vinden dat Ben in gebreke is gebleven door het te laat versturen van de facturen. Ik heb inmiddels 3x contact gehad met Ben en elke keer weer wordt ik teruggebeld wat tot op heden nog niet is gebeurd. Ik voel met letterlijk aan het lijntje gehouden !!!

Dat er iemand echt daadwerkelijk contact met ons opneemt en de extra kosten van juli en augustus worden teruggedraaid. Bovendien zou het erg prettig zijn dat als er een probleem met een factuur is, je niet meteen een mail krijgt waarin staat dat je alsnog binnen 14 dagen mag betalen anders volgens er extra kosten van 15 euro bovenop je factuur. Jullie zijn niet eens in staat om een probleem met een factuur binnen 14 dagen op te lossen !!!

Beste Marianne,

Zojuist heb ik u een e-mail bericht verstuurd naar het e-mail adres dat bij mij bekend is.

Ben
    Beste Ben,
    Ik heb helaas geen mail met een voorstel van jullie ontvangen, bovendien is er afgesproken dat ik vandaag na 15.00 uur zou worden teruggebeld.
    M.Wassen
    Beste Ben,
    Heb zojuist weer een mail van jullie ontvangen betreffende de rekening van juli. Deze is nog niet geheel betaald omdat een medewerker van jullie mij terug zou bellen over jullie voorstel. Dit is inmiddels weer een week geleden. Ondertussen kost het mij alleen maar meer geld en een hoop ergernis. Gelieve een telefoontje aub !!!
    Beste Marianne,
    Ik zal de e-mail nogmaals verzenden. Kunt u me aangeven of u deze nu wel heeft ontvangen?
    Ben
    Beste Ben,
    Wederom heb ik geen mail van jullie ontvangen, vreemd ..... de factuurnotificatie van augustus ontvang ik wel op het bij jullie bekende emailadres!!!!
    Beste Marianne,
    Onderstaand bericht is de e-mail welke ik naar u heb verzonden:
    Beste Rene,

Bedankt voor je tijd zojuist aan de telefoon. Je hebt hierin aangegeven om je tegemoet te komen in je kosten buiten de bundel. Ik je aangeboden om de kosten te delen, hiermee zijn we samen akkoord gegaan. Jij krijgt van mij een compensatie van € 55,00. Dit bedrag zal verrekend worden met je eerstvolgende factuur.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    MAJ
    Communicatie gaat zeer moeizaam, via klantenservice kom je gewoon niet verder, pas na het plaatsen van een klacht wordt er actie ondernomen maar dit gaat ook zeer moeizaam. Ben na mijn laatste telefoontje nog steeds niet teruggebeld wat wel is gebeurd volgens de laatste reactie van Ben !!! Het klopt gewoon niet, kan zelf ook niet terugbellen !!! Ben eerlijk gezegd heel erg benieuwd of ze hun voorstel ook echt nakomen, het zou betekenen dat ik de komende 2 maanden geen kosten heb.

MAJ

Ook een klacht indienen over BEN?