Opgelost door BEN: kosten simkaart

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 44523
Gebruiker
Lizette
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanwege de aanschaf van een nieuwe telefoon, heb ik een micro simkaart nodig.
Nieuwe klanten krijgen een 2-in-1 kaartje, maar bestaande klanten moeten er ruim 15 euro voor neertellen! En dat bij een abonnement van 3 euro per maand.
De reactie van Ben is, dat dat is vanwege de simkaart, de verzendkosten en het overzetten van je nummer.
Wel raar dat het dan bij Simyo maar 5 euro hoeft te kosten.

De oplossing

Gewoon een reëel bedrag rekenen van rond de 5 euro.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Wij hebben vandaag telefonisch contact gehad. Dit gesprek zal ik per e-mail bevestigen.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
    Mevr. D. Groeneveld
  2. Auteur
    Lizette
    Datum
    In de oplossing kan ik mij vinden en ik hoop dat dit ook voor bestaande klanten die hetzelfde probleem ondervinden een mogelijkheid is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lizette
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen