Klacht BEN: Kosten SMS 3190 Netsize 300

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 109687
Gebruiker
Marc
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Over de maanden februari en maart 2015 worden er kosten buiten mijn bundel in rekening gebracht waar ik niets vanaf weet. Over de maand februari bedraagt het bedrag EUR 45,31 en over de maand maart EUR 48,- !!
Ik weet niet waar deze kosten vandaan komen en heb mij nergens voor aangemeld. het betreft kosten met de vermelding SMS3190. Op verschillende forums zie ik meerdere klachten over dit onderwerp. Ik heb dan ook getracht mij af te melden voor deze dienst maar wil benadrukken dat ik mij hier in het verleden niet voor heb aangemeld. Eventuele kosten over de maand april (en mei) zijn mij nog niet bekend.

Ik zou bovengenoemde bedragen graag gecrediteerd zien en vertrouw op jullie medewerking.

Met vriendelijke groet,

Marc van den Berg

De oplossing

Creditering van onterecht in rekening gebrachte kosten.

4 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is per e-mail een reactie naar u verstuurd.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    Marc
    Datum
    In de mail is mij uitgelegd hoe e.e.a. tot stand gekomen zou kunnen zijn. IK HEB MIJ ECHTER NOOIT AANGEMELD !! Ik heb ook nooit sms-berichten van de betrokken partij ontvangen en kwam er dus pas achter toen er veel hogere bedragen dan normaal van mijn rekening werden afgeschreven. In de mail is mij een vergoeding beloofd, na betaling van de door mij gestorneerde facturen. Dit is inmiddels gebeurd. Ik heb een contract met BEN, niet met een sms-dienst en wens derhalve volledige creditering.
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  4. Auteur
    Marc
    Datum
    Helaas geeft de firma Ben niet thuis op mijn klacht en wil zij slechts tot een gedeeltelijke vergoeding overgaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marc
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen