Klacht BEN: lang gewacht op nieuwe simkaart en telefoon

Klachtnummer
# 126595
Gebruiker
MK
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn abonnement liep af vervolgens verlengd en nieuwe telefoon besteld, hier moest ik erg lang op wachten daarna nog 2 maanden gewacht op de activering van de nieuwe simkaart. De klantenservice komt erg onprofessioneel over, veel gelach enorme wachttijden. Voel mij niet serieus genomen en ze beloven veel maar ik krijg er geen schriftelijke bewijzen van.
het computersysteem bij de belservice loopt nonstop vast waardoor ik wel een uur aan de lijn moet blijven voor wat simpele vragen: Waar blijft mijn telefoon ? En waarom betaal ik nu meer ? Ook zijn ze te laks om hun excuses aan te bieden want ze horen immers nooit klachten, het is een zeer populaire deal ! ofwel het ligt aan mij ! Na 6 keer bellen deed mijn telefoon het. Ik ben het echt zat !!

Gewenste oplossing

dat er iets aan de amateuristische klantenservice word gedaan en aan de computersystemen daar. SUPER SLECHT BEREIKBAAR ook worden er standaard mails rond gestuurd die niet een antwoord geven om mijn vraag. facturen die niet kloppen ect ect ect
Kortom zeer veel werk aan de winkel

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Geachte mevrouw Krijnen,

    Ik heb u zojuist een mail verzonden.

    Met vriendelijke groet,

    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen