Klacht BEN: lange wachttijd

Klachtnummer
# 115584
Gebruiker
sherry
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Woensdag 24-6-2015 heb ik om 16.15 gebeld naar het klantenservice om mijn abonnement op te zeggen. Maximale wachttijd was 33 minuten, echter stond ik tot 17.09 nog steeds in de wacht. Ik realiseerde mij toen dat jullie kantoor om 17.00 sluit en toch lieten zij mjj na 17.00 in de wacht staan. Dit is absurd want deze dure grap kost mij 20 euro! Ik wil graag een compensatie hiervoor.

MvG,
Sherwin M.

Gewenste oplossing

compensatie telefoonkosten

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen