Klacht BEN: MB Pauze

Christiaan

MB Pauze is een nieuwe dienst die ingevoerd is tijdens mijn contractduur maar is niet standaard aangezet voor alle abonnementen. Nu ben ik per ongeluk over mijn bundel heen gegaan en hoor ik daarna van het bestaan van MB Pauze en wordt het pas aangezet.
Dit had meteen bij invoeren aangezet moeten worden.
BEN claimt dat de reden is dat sommige gebruikers over de limiet heen willen gaan en daarom MB Pauze niet standaard aan is gezet. Dit is onzin want ook al raak je die limiet, dan kan je het uitzetten.
Dit is gewoon duidelijk een manier om geld te verdienen aan klanten die per ongeluk over het datalimiet gaan.

Eenmalige kwijtschelding van het bedrag dat buiten de databundel is.

BEN
    Hallo Christiaan,
    Dankjewel voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken van de kosten buiten de bundel. Ik kan de kosten helaas niet voor je vergoeden. Ik zie namelijk dat je al mijn waarschuwingsberichten op tijd hebt ontvangen.

Sinds januari dit bied ik MB Pauze aan. Hierover heb ik al mijn klanten met een internetbundel per e-mail en sommige zelfs per SMS geïnformeerd. Jou dus ook.

Het klopt dat ik bij bestaande klanten MB Pauze niet standaard aan heb gezet. Dit heb ik inderdaad niet gedaan omdat niet iedereen er gebruik van wilt maken, maar ook omdat het niet toegestaan is om de instellingen van je abonnement zomaar aan te passen. Ik begrijp dat dit het voordeligste voor jou is. Dat is dan ook de reden dat ik in januari en februari campagne heb gevoerd om dit bij jou onder de aandacht te brengen.

Ik wens je nog een fijne dag toe!

Ben

Ook een klacht indienen over BEN?