Klacht BEN: Meer dan 160 euro dataverbruik kosten bij sim only zonder internetbundel

Klachtnummer
# 124559
Gebruiker
Klant Ben
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb al jaren een sim only abonnement bij Ben en betaal iedere maand rond 2,99 voor mijn abonnement. In al die jaren heb ik nauwelijks kosten buiten mijn bundel gemaakt. Afgelopen week kreeg ik een mail dat ik 160 euro aan data heb gebruikt. Ik gebruik altijd voor internet Wifi en dat is in al die jaren goed gegaan. Ik heb vandaag ben klantenservice gemaild en gebeld beiden gaven aan dat ik het bedrag gewoon moet betalen. Ik zou alleen in aanmerking van kwijtschelding komen als ik een internetbundel van Ben zou hebben. Mijn vraag aan Ben is of Ben uit coulance dit bedrag wil vergoeden of mij een korting voor dit bedrag wilt geven (gezien mijn belgeschiedenis en dat ik al zo lang klant ben bij ben). Ik heb echt geen idee waar dit bedrag vandaan komt. Als het ook mogelijk is wil ik weten welke websites ik allemaal met mobiele dataverbruik heb bezocht.

De oplossing

Vergoeding kosten dataverbruik

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,

    U heeft via e-mail een reactie ontvangen .

    Met vriendelijke groet,
    Ben Klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen