Klacht BEN: Meer dan 160 euro dataverbruik kosten bij sim only zonder internetbundel

Klant Ben

Ik heb al jaren een sim only abonnement bij Ben en betaal iedere maand rond 2,99 voor mijn abonnement. In al die jaren heb ik nauwelijks kosten buiten mijn bundel gemaakt. Afgelopen week kreeg ik een mail dat ik 160 euro aan data heb gebruikt. Ik gebruik altijd voor internet Wifi en dat is in al die jaren goed gegaan. Ik heb vandaag ben klantenservice gemaild en gebeld beiden gaven aan dat ik het bedrag gewoon moet betalen. Ik zou alleen in aanmerking van kwijtschelding komen als ik een internetbundel van Ben zou hebben. Mijn vraag aan Ben is of Ben uit coulance dit bedrag wil vergoeden of mij een korting voor dit bedrag wilt geven (gezien mijn belgeschiedenis en dat ik al zo lang klant ben bij ben). Ik heb echt geen idee waar dit bedrag vandaan komt. Als het ook mogelijk is wil ik weten welke websites ik allemaal met mobiele dataverbruik heb bezocht.

Vergoeding kosten dataverbruik

BEN
    Beste klant,

U heeft via e-mail een reactie ontvangen .

Ben Klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?