Klacht BEN: Mijn abonnement 6 mnd geleden gestopt, nou de facturering Ben nog

Klachtnummer
# 129237
Gebruiker
Youpfriend
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In februari 2015 is mijn telefoon inclusief simkaart gestolen. Heb mijn simkaart toen met succes laten blokkeren;in maart getracht vanuit mijn vakantie-adres in Indonesië contact te zoeken met Ben - onmogelijk.
Als "oude klant"moest ik een nieuw "ik Ben"account aanmaken
wat onmogelijk was omdat ik geen simkaart/tel.nr meer had. Heb toen de eerste weken van maart 2015 via mail aan klantenservice opgezegd( in tegenstelling tot voorheen stuurt Ben tegenwoordig geen afschriften meer aan afzender van verzonden berichten).
Men blijft facturen sturen en dreigen mijn simkaart te blokkeren :) terwijl die dus ruim 6 mnd geleden al geblokkeerd is.Op e-mails van mijn kant wordt op nogal autistische wijze gereageerd: ik stel dat mijn simkaart geblokkeerd is door Ben en ik opgezegd heb. De reactie van Ben is: naast blokkeren moet apart opgezegd worden en wordt gedreigd met blokkering van mijn simkaart als ik niet betaal
Heb ook gevraagd om postadres van Ben. Niente

Youp, help me



De oplossing

stoppen met facturering en terugbetaling van het teveel geïncasseerde

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Geachte klant,

    Ik heb u een mail verzonden.

    met vriendelijke groet,

    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen