Klacht BEN: Mijn SIM kaart is nu al een week geblokkeerd omdat ik zogenaamd te hoge kosten heb gemaakt

charlotttteee

Uit het niks kreeg ik een email van BEN dat ik zulke torenhoge kosten heb gemaakt dat mijn SIM kaart geblokkeerd zou worden. Ik heb alle soorten bewijs (vanuit hun zelf nota bene) dat ik die kosten niet heb gemaakt. De klantenservice laat te wensen over. Omdat ik dus NIET KAN BELLEN OF SMSEN door jullie leuke grapje ben ik aangewezen op contact via facebook. Wanneer ik een vraag stel word er een dag later gereageerd. Zo ben ik een week verder en word er niks aan gedaan om mij te helpen. Ondertussen kan ik nog steeds niet bellen of smsen. Ik krijg een antwoord op dag 2 met: We willen graag je gegevens. Die geef ik. Dag 4: Oh, ik wil toch graag even je hele rekening nummer in plaats van alleen de laatste cijfers: Dag ZES: Oh, sorry voor het lange wachten (intussen een week) we zien niet dat jij last heb gehad van een storing. Mijn probleem is hiermee nog steeds niet opgelost?!

Het zou fijn als jullie even de moeite namen om mijn SIMkaart weer te unblocken. Ik vind dat ik geduld genoeg heb gehad met jullie. Maanden hiervoor ook alleen maar slechte ervaringen met jullie gehad. Dit wilde ik oplossen door een onbeperkt abonnement zodat ik eindelijk af was van die achterlijk hoge kosten die ineens de afgelopen 2 maanden zijn ontstaan (eerst 90 euro en nu 40 euro en daarvoor alleen maar kosten van 10 per maand, ik ging magisch veel meer smsen en bellen denk ik)
De opties die ik nu had waren; bellen met iemand anders' telefoon, en hun opzadelen met kosten, of gewoon 'even' een voorschot geven van 200 euro. Dit maakt jullie probleem mijn probleem. Ik heb nu heel veel contacten niet kunnen bellen en dingen misgelopen. Of het werd een onprofessioneel boeltje tegenover degenen met wie ik contact zou moeten hebben. Geen schadevergoeding vanuit jullie kant. Dit is service die tekort schiet. Ik vind dat jullie me daar ook wel in tegemoet zouden mogen komen.

BEN
    Hallo Charlotte,
    Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad via mijn klantenservice en dat je nummer weer actief is. Ik ga er daarom vanuit dat ik deze klacht kan sluiten.
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?