Klacht BEN: Mobiel abonnement

Timberrr

Ik zou sinds 7 augustus aangesloten moeten zijn bij Ben, maar had geen bereik. Na gebeld te hebben met de klantenservice werd gezegd dat ik nog even geduld moest hebben. Nu, een maand verder, heb ik nog steeds geen bereik en hebben ze het overzetten van me mobiel abonnement gewoon verschoven naar 21 september. Ik had op z´n minst excuses verwacht, maar volgens is het niet echt hun schuld. Want het mobielnummerbehoud was afgewezen (Ik had juist bericht gekregen dat het was goedgekeurd en op 7 augustus bereik zou hebben). Ook kunnen ze een sms met de informatie over het overzetten van mijn abonnement op 7 augustus niet verklaren/traceren. Heb zelfs bericht gekregen van belsimpel.nl (via hen heb ik een abonnement afgesloten van Ben) dat mijn abonnement is aangesloten.

Ik wil geen aansluitingskosten betalen en een compensatie voor het lang wachten van het gebruik maken van de dienst.

BEN
    Beste klant,

Ik heb je zojuist gemaild naar het bij ons bekende e-mailadres.

Vriendelijke groet,
    Ben Klantenservice
    Timberrr
    Want ik ben al lange tijd niet bereikbaar via mijn mobiel (behalve via Wi-Fi), ik vind dus dat ik ook recht heb op een compensatie. De aansluitingskosten waren minimaal om te vergoeden.
    BEN
    Beste klant,

Ik heb je zojuist gemaild naar het bij ons bekende e-mailadres.

Vriendelijke groet,

Ben

Ook een klacht indienen over BEN?