Opgelost door BEN: Mobiel internet doet het niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 196488
Gebruiker
Merel
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Sinds een aantal dagen doet mijn mobiele internet het niet helemaal niet meer. Er staat boven in het scherm wel het tekentje van 4g maar als ik een pagina probeer te openen krijg ik de melding: mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk.

Hopelijk kunnen jullie dit voor mij oplossen. Ik heb dit twee maanden geleden ook al eens gehad en een klacht ingediend. Daarna was het weer even goed maar ik heb minstens een paar keer per week dat het mobiele internet het niet doet. En nu dus helemaal niet meer.
Zonde van zo'n abbonnoment dat ik bij jullie afsluit als het steeds maar afwachten is of het internet het doet.



De oplossing

een structurele oplossing zodat ik weer werkend internet heb en niet alleen voor een paar dagen. Ik heb nu elke week een aantal momenten waarop het internet het niet doet.

4 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Merel,

    Wat vervelend dat je internet niet werkt. Het is me opgevallen dat meer klanten met een iPhone dit probleem hebben. Daarom is hier een topic over geschreven op mijn forum:
    https://forum.ben.nl/apple-17/4g-verbinding-maar-geen-internettoegang-iphone-1675

    Ik wil je vragen de stappen uit het forum op te volgen. Ik hoor graag van je of dit geholpen heeft.

    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    Merel
    Datum
    Beste Ben,
    Dankjewel voor je antwoord. Het forum heeft geholpen. Afgelopen dagen werkte mijn internet weer goed. Ik hoop dat het zo blijft.

    Groet,
    Merel
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Merel,
    Fijn om te horen dat je nu goed internet bereik hebt. Kan ik de klacht afsluiten?
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  4. Auteur
    Merel
    Datum
    Prima afhandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Merel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?