Klacht BEN: Mobiel internet werkt niet, en dit wordt niet opgelost door Ben

Klachtnummer
# 104939
Gebruiker
Atja
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De mobiele internet verbinding van mijn nieuwe telefoon (Moto G 2014) met nieuw Ben sim-only abonnement werkt niet. De verbinding heeft het vanaf het begin van het abonnement (inmiddels bijna twee maanden geleden) niet gedaan.

Na herhaaldeijke vragen aan Ben via de telefoon en Ben's Facebook pagina is dit nog steeds niet opgelost. Ben blijft zeggen dat de technische afdeling hiermee bezig is, maar de oplossing komt maar niet.

De klantenservice van Ben is via de telefoon zo goed als onbereikbaar, al gedurende het hele abonnement. De wachttijd aan de telefoon bedraagt minimaal een half uur, en dat is wat mij betreft onacceptabel. Zeker omdat dit dus al een paar maanden het geval is.

Graag wil ik dat Ben de internetverbinding van mijn abonnement binnen een week werkend heeft. Zoniet dan zeg ik het abonnement op en ga ik naar een provider die er niet zo'n zooitje van maakt.

Gewenste oplossing

De internetverbinding dient werkend te worden gemaakt, en de kosten van het abonnement tot nu toe wil ik niet betalen omdat ik geen gebruik heb kunnen maken van de dienst.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Arjen,Er is zojuist een reactie via email verzonden naar : saskiat@kpnmail.nlMet vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen