Opgelost door BEN: Mobielnr niet bereikbaar in het buitenland

Ron

Voor onze dochter hebben wij in maart 2015 een mobielabonnement afgesloten. De nummerportering werd na veel klachten van ons doorgevoerd op 12 mei. Toen bleek een week later dat zij op dit nummer niet bereikbaar was in Italië. Zij kon overigens zelf wel vanuit het buitenland sms'en en bellen. In juli ondervonden wij het zelfde probleem toen ze op vakantie was in Spanje en eind augustus was ze wederom niet bereikbaar toen ze in België verbleef. Wij hebben in alle gevallen meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice die ons mededeelde dat dit probleem voorgelegd zou worden bij de technische afdeling. Op 14 december heb ik voor de zoveelste keer contact gehad met de klantenservice omdat mijn dochter weer niet bereikbaar bleek toen ze in Duitsland verbleef. We hebben het laatste half jaar diverse keren gevraagd om een oplossing en terugkoppeling hierover via telefoon of mail. Helaas worden we compleet genegeerd. Wij eisen nu een oplossing voor dit probleem!

Bereikbaarheid in het buitenland realiseren en financiele tegemoet koming ivm onvolledige dienstverlening in het afgelopen half jaa.

BEN
    Beste Ron,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben
    Ron
    Op 23 december blijkt onze dochter eindelijk in het buitenland (Duitsland) bereikbaar. Geen idee waarom dit 8 maanden klagen, ongemak, ergenis en kosten heeft moeten duren. Ben heeft nog niet gereageerd op de gevraagde vergoeding hiervoor en de onvolledige dienstverlening. Tot die tijd is voor ons de klacht nog niet afgehandeld.
    BEN
    Best Ron,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben
    Ron
    Het heeft 8 maanden geduurd, maar eindelijk werkt de simkaart naar behoren.

Ook een klacht indienen over BEN?