Klacht BEN: Na samen tot een oplossing te zijn gekomen krijg ik toch weer activeeringsmails

Klachtnummer
# 122484
Gebruiker
Troostenloos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste Desiree van Ben na met jou tot een oplossing te zijn gekomen krijg ik toch weer een email dat mijn abonnement met nieuwe nummer eerdaags ingaat
Van jullie kant was mijn abnnement met Ben geannuleerd daar jullie mijn nummer niet konden behouden
wij hadden dit opgelost
groet Wilma Vlaskamp

De oplossing

Ik wil niets meer met Ben te maken hebben,alles was opgelost dacht ik.
verder wil ik dat al mijn persoonlijke info verwijdert wordt uit het systeem

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen