Klacht BEN: Na vele beloftes nog geen service

Klachtnummer
# 111252
Gebruiker
Mayki
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een nieuw telefoonabonnement aangeschaft via de ben website, deze had ik vrij snel in huis ontvangen. Ik deed mijn simkaart erin en ik had geen service. Na vele malen contact te hebben met de klantenservice nog geen succes. Beloftes als: binnen 24 uur activeren we uw simkaart, we sturen het met hoog spoed naar de juiste afdeling, en binnen 5 werkdagen is uw simkaart geactiveerd. Helaas is hier niets van waar.

Ik heb opnieuw de klantenservice gebeld en deze vertelden mij dat ze meerdere keren hadden geprobeerd mijn simkaart te activeren, maar het is helaas niet gelukt. Het zou nog 5 werkdagen duren. Iedere keer als ik bel worden er opnieuw beloftes gemaakt die niet na worden gekomen. Jammer, want ik ben nog niet eens écht klant (ben nog niet bereikbaar) of ik heb nu al de nodige problemen.

Ik heb gevraagd of ze oplossingen hebben en ik moest maar een prepaid kaart halen als ik zonodig bereikbaar wou zijn. Goed advies.

De oplossing

Er is maar een enkele oplossing die ik graag wil zien, dat is zo snel mogelijk bereikbaar zijn. Ik snap dat het meest voorliggende oplossing misschien een prepaid kaart te kopen, maar ik heb niet voor niets een abonnement afgesloten.

Ik hoop dat Ben hun beloftes na gaan komen, dat ik snel bereikbaar kan zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen