Klacht BEN: Netwerk uitstaan toch worden MB's verbruikt

Klachtnummer
# 71124
Gebruiker
R
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een Ben-abbonoment met internet regelmatig (1000 MB.)
Ik had die 1000 MB opgemaakt, dus had ik mijn mobiel netwerk uitgezet 's avonds zodat ik niet meer MB's kon gebruiken en ook niet over mijn abbonoment kon gaan.
Volgende ochtend kreeg ik een sms van BEN dat ik meer dan 100% van mijn abbonoment gebruikt had. Dit vond ik raar, ik had immers mijn mobiel netwerk uitgezet.
Ik keek in mijn BEN-app, kreeg ik de melding dat ik 443 MB verbruikt had OVER mijn abbonoment en ik zal nu waarschijnlijk aan het eind van de maand extra kosten moeten betalen. Echter vind ik dit belachelijk, mijn netwerk heeft de hele nacht uitgestaan, dus het lijkt mij onmogelijk dat ik die MB's verbruikt heb. Ik begrijp er niks van, en ik hoop dat ik hiermee geholpen kan worden.

De oplossing

Mijn gewenste oplossing is dat ik die extra kosten aan het eind van deze maand die ik zal moeten betalen, terug gestort op mijn rekening krijg van BEN. Ik heb die extra kosten niet zelf gemaakt.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Geachte heer Van der Wal,
    U heeft een e-mail ontvangen met betrekking tot de afhandeling van uw klacht.
    Mocht u nog vragen hebben hoor ik dit graag.
    Met vriendelijke groet,
    Mw. G. van Dijk
    Ben klachtenservice

Ook een klacht indienen over BEN?