Opgelost door BEN: Netwerkbereik wisselt voortdurend van zwak tot helemaal niet bereikbaar

papadaaf@gmail.com

Ben regelmatig niet bereikbaar of tijdens gesprekken valt het bereik weg. Het netwerkbereik wisselt voortdurend van zwak naar helemaal geen bereik.

Ik wil gewoon bereikbaar zijn en kunnen bellen. Ik wil niet meer dat mijn telefoongesprekken worden onderbroken door 'geen bereik'. Ik heb zo niets aan mijn abonnement.

BEN
    BesteDavid,
    Uit mijn gegevens blijkt dat mijn klantenservice uw probleem al in behandeling heeft. Ik wil u vragen om via de klantenservice op de verstuurde e-mail te reageren.
    Ben
    papadaaf@gmail.com
    Er is vooralsnog geen oplossing voor het slechte netwerkbereik. Ik heb samen met de klantenservice van BEN de procedure in werking gezet om mijn abonnement op te kunnen zeggen. Ik heb inmiddels alle instructies uitgevoerd die gevraagd worden door BEN en als bewijs enkele voorvallen met datum en tijd doorgegeven. Ben nu in afwachting van een reactie van BEN.
    BEN
    Beste David,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben
    papadaaf@gmail.com
    BEN heeft een nieuw sim kaartje opgestuurd. Ik heb deze nu enkele dagen in gebruik en dit lijkt de oplossing te zijn. Het bereik is constant en voldoende om te kunnen bellen en internetten.

papadaaf@gmail.com

Ook een klacht indienen over BEN?