Klacht BEN: Niet bereikbaar met BEN abonnement door verkeerde deportatie

Ir2405

Sinds het begin van mijn Ben abonnement kon ik inkomende oproepen niet ontvangen (alleen van mensen met ook een Ben abbonnement). Ik ging er vanuit dat dit aan mijn telefoon lag en dus verwachtte ik dat dit probleem zou verdwijnen met de aankoop van mijn nieuwe telefoon. Toen ik een nieuwe telefoon kocht bleek dit niet het geval en daarom heb ik vaak naar de klantenservice van Ben gebeld om er achter te komen wat het probleem dan wel was. Bij Ben zeiden ze dat het nog minimaal een week ging duren voor ik hier een antwoord op zou krijgen en daarom besloot ik van provider te wisselen. Toen ik later weer een keer naar Ben belde om het probleem te achterhalen kreeg ik het volgende antwoord: ''vanaf het begin van je abonnement (29-05-2017) is het niet gelukt was je nummer te deporteren door Union, waardoor dit nummer een prepaid nummer is gebleven. '' Medewerkers van de Ben klantenservice konden mij ook bevestiging geven dat dit een probleem was waar ik geen invloed op had. Samengevat heb ik dus al die tijd dat ik bij Ben een abonnement had geen inkomende oproepen kunnen ontvangen, hier heb ik en mijn omgeving erg veel last van gehad. Meerdere keren heb ik ook gedurende deze jaren naar de klantenservice gebeld en gemaild maar dit resulteerde nergens in behalve steeds lang in de wacht staan en halve/vage antwoorden krijgen. Omdat ik al die tijd heb rondgelopen met een mobiel die maar half werkte met het idee dat het probleem aan mijn telefoon lag en dus mijn probleem was, zou ik graag een vergoeding ontvangen.

Groet,

Ireen

Graag zou ik een vergoeding krijgen omdat ik bijna 3 jaar niet bereikbaar ben geweest en wel alle kosten heb betaald.

BEN
    Hallo Ireen,

Ik heb je een e-mail gestuurd naar het bij mij bekende e-mailadres.

Ik wens je een fijne dag!
    Ir2405
    Oké bedankt, ik heb een compensatievoorstel gedaan, ik hoor graag van u.

Vriendelijke groet,

Ireen

Ook een klacht indienen over BEN?