Klacht BEN: Niet Bereikbaar Thuis

Klachtnummer
# 135816
Gebruiker
Mitra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een twee jarige abonnement bij Ben.nl.
We hebben meerdere keren aangegeven dat we thuis geen mobielebereik hebben,
als we willen bellen of gebeld worden, dan moeten we of op straat gaan staan of in de tuin.
bij ons laatste klacht heeft Ben uiteindelijk ons gevraagd om paar voorbeelden te verzamelen, dat hebben we gedaan, maar over twee dagen hebben we een reactie ontvingen dat we voorbeelden zelf hebben verzonnen en dat ze niks kunnen zien van slecht breekbaarheid.

We hebben toen gevraagd om Ben zelf bij ons langs te komen om bereikbaarheid in onze woning te checken.

we zijn nu twee weken verder maar nog geen reactie van BEN.

De oplossing

Mijn abonnement voortijdig opzeggen! Ik gebruik toch niet van.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Leyla,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen