Klacht BEN: Niet gehouden aan afgesproken klachtenafhandeling

Klachtnummer
# 106031
Gebruiker
J.M. Keynes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste meneer/mevrouw van BEN,

Naar aanleiding van mijn eerdere klacht kreeg ik te horen dat de kosten die in de maand maart buiten de bundel zijn gemaakt, zouden worden kwijtgescholden. Nu is dit bedrag alsnog van mijn rekening gehaald. Dit vind ik alles behalve netjes. Ik was zeer tevreden hoe mijn eerdere klacht leek te worden afgehandeld, maar dit is weinig acceptabel.

Met vriendelijke groet,

B.

De oplossing

Ik verwacht dat het van mijn rekening gehaalde bedrag zo spoedig mogelijk wordt teruggestort.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen