Opgelost door BEN: Niet geleverd, wel betalen?

content Opgelost

Goedendag,

Ongeveer 4 weken geleden heb ik een simkaart besteld met nummerbehoud.
Na 4 weken kreeg ik het bericht dat ik de simkaart in mijn toestel moest plaatsen.
Echter deze simkaart heb ik tot op heden niet ontvangen dus een belletje naar de klantenservice, daar het wat onzekere antwoord ontvangen dat ik het nog een paar dagen moest afwachten.
De dinsdag daarop wederom gebeld, wederom een antwoord ontvangen waar ik niet veel mee kon en daarop een mail gestuurd dat ik mijn bestelling wil annuleren.
Dit kan niet volgens Ben, ik ben over mijn 14 dagen bedenktijd heen, opzeggen kan wel door te bellen naar de klantenservice.
Dit woensdag gedaan en wat schertst mijn verbazing, ik moet wel gewoon betalen voor de maan juni, augustus en de aansluitkosten.
Omdat ik mijn abonnement heb opgezegd om verdere schade te voorkomen kan ik ook niet meer schriftelijk contact opnemen met Ben, dit moet via Twitter of Facebook.
Omdat ik zaken wel serieus wil houden doe ik het dan maar via deze weg.
Doe ik iets verkeerd? Ik bestel, krijg vervolgens niets geleverd behalve een rekening.
Ik ben wel eens eerder bestolen maar nog nooit op een dergelijk geraffineerde manier.
Misschien wil Ben mij nog amuseren met een haarfijne uitleg over hoe ik deze kwestie in hemelsnaam door mijn keel kan krijgen?

Graag zou ik mijn bestelling geannuleerd zien met uiteindelijk een € 0,- factuur.
Ondanks het luttele bedrag dat met deze kwestie is gemoeid heb ik toch een wel heel nare smaak overgehouden aan mijn korte relatie met Ben.
Verdere communicatie zou prettig zijn via mail en dan niet via een no-reply adres maar gewoon middels een open kanaal met een contactpersoon.

BEN
    Goedemorgen Xander,

Ik heb een e-mail gestuurd naar het bij Ben bekende e-mailadres.

De groeten van Ben.
    Sander1976
    Ben heeft deze kwestie uiteindelijk naar tevredenheid opgelost, wel jammer dat mijn vraag niet gewoon via een klantenservice kan worden geregeld en dat er eerst iemand boos moet worden, dit had makkelijk intern kunnen blijven zonder "de vuile was" buiten te hangen.

Maar nogmaals, naar tevredenheid opgelost, Bedankt Ben.

Sander1976
Bestelling wordt geannuleerd en een factuur blijft uit. De afhandeling aan de kant van Ben gaat nu soepel en vlot, daarvoor mijn dank naar Ben.

Ook een klacht indienen over BEN?